Barbatul PARAVAN
16 Octombrie 2007 Barbatul PARAVAN va fi tema acestei saptamani ce o supun disecarii si analizarii. De ceva timp tot analizez fenomenul asta sau mai bine zis acest TIP de BARBAT atat de folosit de femei. Il puteti zari oriunde…si ce e mai grav, e faptul ca puteti fi unul din aceste PARAVANE folosite de femei.
Si asa cum orice lectie, am invatat ca incepe cu o descriere si cu o clasificare, asa voi proceda si eu in cele ce urmeaza. Poate ca e pretentios spus lectie…asa ca o voi denumi "IPOTEZA PARAVANELOR", ipoteza dezvoltata empiric si analizata cu de-amanuntul pe un numar semnificativ de subiecti (inclusiv propria persoana) care sper ca sunt si reprezentativi.
Prin BARBAT PARAVAN, sau simplu spus PARAVAN si atat, vom intelege in textul ce urmeaza, acel "el" ce nu este "EL", acel barbat ce a picat prost sau in acceptiunea lor (a femeilor) , BINE…numai bine ca sa uite de o fosta iubire sau sa nu fie singure. Sunt acei barbati ce dovedesc celorlalti barbati sau singuratatii ca fostele lor iubiri "SI-AU CONTINUAT VIATA BINE MERSI" sau "AU MERS INAINTE", "SI-AU VAZUT DE VIATA LOR".
Clasificare:
PARAVANUL NUMARUL 1
In acceptiunea mea si a teoriei construite, reprezinta acel barbat ce este urat sau frumos, istet sau prost, timid sau mitocan, fara studii sau cu, fustangiu sau fara prea mult lipici la femei…. acel barbat care in mod normal femeia ce il ia pe post de PARAVAN, in alte conditii nici nu s-ar fi uitat la el (si asta in cele mai frumoase vise ale lui). MENTIUNE: a nu se combina "calitatile" mentionate mai sus dupa formula: frumos si istet si cu studii.
UTILITATE: In general acestia sunt fie pt SEX derazbunare, uitare sau fie pt manipulat, pt umplutura. Am putea spune chiar ca se impart in doua subcategorii: de aventuri si de tinut o scurta perioada de timp.
Daca in cazul celor ce sunt pentru o noapte, doua…sa zicem ca nu avem de obiectat, e putin mai nasol de cei ce sunt luati de PARAVAN pentru cateva saptamani sau o luna, maxim doua. PARAVANUL NUMARUL 1 va fi parasi tin momentul in care mandra posesoare sau beneficiara isi da seama ca are langa ea un mascarici, o maimutza, un tip care nu stie sa indruge doua cuvinte sau care este urat cu draci ( toate cele enumerate sunt pur subiectiv exprimate).
Va continua…..
_uacct = “UA-2610046-1″;
urchinTracker();
Tags: barbati, casatorie, comentariu de comentat, femeie, iubire, protest, te iubesc ma urasc




Octombrie 17th, 2007 la 0:11
Foarte tare… adevarat, poate un pic cam dur exprimat, nu le-as fi dat nicicand denumirea de PARAVAN… dar se poate spune ca am avut parte de asa ceva. Astept continuarea
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 9:02
…. Barbatii ca niste unelte…incerci oare sa zugravesti tabloul barbatului victima??
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 9:04
gina: continuarea zilele astea. e propria mea ipoteza, deci definitiile sunt proprii, fie ele dure sau nu.
amanta?! hmmm…comentul tau este in ton cu numele se pare. Noi victime? Poate..
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 9:06
CURIOZITATE! Cine si-a dat seama ca a fost folosit drept paravan? si inca una… exista femei care sa nege existenta PARAVANULUI NR. 1?
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 10:03
Da … m-ai facut sa rad de dimineata, super tare subiectul, exista intradevar acesti BARBATI PARAVAN, eu in schimb i-asi clasifica altfel: 1 de scurta durata deacord cu tine, 2 ar fii acele paravane cu care ajungi sa te casatoresti( casatorie de compromis)din pacate multi dintre noi ajungem la astfel de situatii. Ar mai fi si o a 3-a categorie – acele pravane pe care le folosim pana in momentul in care descoperim ca iubirea nu a disparut si decidem sa luptam pentru ea si aceea iubire ne ajuta sa renuntam la PARAVAN.
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 10:12
hei…..alessia ..nu e corect..trisezi sa stii! Chiar daca am vrut sa expun aceasta tema sub forma unei "lectii", "ipoteze"… nu inseamna ca cei ce comenteaza sunt ascultati. In plus cu tine am mai discutat pe tema asta. Cu rabdare ajungem si la urmatoarele paravane
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 13:45
Vad d-astia in fiecare zi si am sa imi permit sa intervin cu comentarii. Am sa si zugravesc in cuvinte cate unul, ca o completare la ce spune DRD
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 16:05
poate sunt indiscreta, dar sunt foarte curioasa: cum ti-a venit ideea sa scri acest articol? are legatura cu experienta ta personala? ai fost folosit vreodata drept "paravan", sau cineva cunoscut a folosit un paravan ca sa te uite/sa uite pe cineva? astept raspuns!
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 16:48
relax…. mda, experientele mele au devenit foarte variate, fie direct sau indirect. Si am regasit ceva paravane si ca sa fiu uitat, dar si eu am fost un fel de paravan in alte cazuri.
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 16:50
A-ha…inca o mentiune pt relax… ideea de a teoretiza cate ceva despre aceste PARAVANE, mi-a venit in urma cu aproape un si ceva… insa experientele ce au urmat ideii, au definit ceea ce scriu azi.
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 20:13
Eu am fost folosit ca Paravan impotriva sentimentelor de depresie, de singuratate…dupa ce mi-am dus la bun sfarsit rolul…am fost abandonat. Punct.
Tare topicul
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 22:15
Nu cunosc barbati paravan, nu m-am ascuns niciodata in spatele barbatului. O fi valabila pentru altii teoria aceasta, dar mie imi este total necunoscuta.
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 22:22
da… inseamna ca esto o exceptie sweetdreams. Sau poate doar ignori anumite chestii. Intrebarea este: ai descoperit iubirea vietii tale? esti alaturi de ea?
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 22:56
de ce "paravan 1"? io le`am dat dja o denumire in alte insemnari…"papusha masculina". e o denumire mai potrivita si mai realista. iar "paravan 2" cine e? barbatul perfect? [adik cel kre krde tipa k e perfect knd d fapt el nu e deep inside]
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 23:01
putina rabdare blondina pornita pe hartza
cu putina rabdare ajungem si acolo…
maine cred ca voi trece la urmatorul PARAVAN.
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 23:06
O sa mentionez totusi: TEMA abordata de mine in acest articol ce va continua, nu este despre cei ce ranesc femeile sau le folosesc ca niste "obiecte sexuale", ci despre aceea ce ajung "unelte" ce folosesc diferitelor scopuri ale femeilor.
Nu e tocmai placut sa ajungi PARAVAN. Parerea mea.
[Reply]
Octombrie 17th, 2007 la 23:14
"blondina pornita pe hartza" ? =))) eu m`ash numi revoltata, insa ok. sa vdm ce o sa scrii la PARAVAN 2. sper sa nu fie mai prejos de asteptarile mele
[Reply]
Octombrie 18th, 2007 la 0:01
[Reply]
Octombrie 18th, 2007 la 1:46
hey, bine te-ai intors!
Vad c-ai revenit in forta. Tare subiectul (oare nu esti tot cu gandul la ceva …personal?). Vad ca pregatesti lista mare cu "paravane", deci sper sa nu ma bag si eu in altele
Ce vad eu aici e simplu: conformismul femeii. Are o varsta si "ce zice lumea?". A iesit dintr-o legatura si nu tre’ sa ramana singura ca iar zic altii ce-or zice. Dependenta a alta cauza: multe au nevoie de-un "furnizor". Si da, cele mai multe se marita mai mult de ochii lumii. O alta posibila problema: barbatii "agata", nu fetele. Putine indraznesc sa faca ele curte, s-arate ca le place de altul. Asa ca majoritatea se multumesc s-aleaga doar dintre cei care le curteaza. Si da, numai dupa casatorie afli cate planuri de schimbari uriase avea cu tine
) Ramai uimit si te-ntrebi la scurta vreme cine-i femeia aceea de langa tine. Ca nu de asta i-ai cerut mana
[Reply]
Octombrie 18th, 2007 la 11:42
Si, DA..ai dreptate. E PERSONAL, e foarte PERSONAL tot ceea ce scriu aici. Sunt chiar revoltat in anumite privinte sau poate mai bine zis acest articol a luat nastere din revolta?!
[Reply]
Octombrie 18th, 2007 la 13:46
astept cu interes
La multi ani cu intarziere (scuze ca mi-a scapat anuntul). Iar cu "personalele", cred ca de-asta m-am mai racit eu momentan, ca la mine s-au mai rezolvat si (mi-am) mai gasit raspunsuri
[Reply]
Noiembrie 15th, 2007 la 11:27
acest barbat de care vorbesti tu se numeste "Barbatul de tranzitie" pe care femeile il folosesc doar pentru a se simtii bine, frumoase, curtate…etc, cu care isi satisfac placerile si nevoile trupesti. Un barbat care trece prin viata unei femei ca fumul de tigare "il trage in piept si-l da afara pentru a nu se ineca"…astfel de persoane de tranzitie exista fara indoiala si in viata unui barbat stai fara grija..femeia de tranzactie este principala atractie si nevoie din viata lor. Sunt cu totul de acord cu ceea ce spui doar ca barbatul parav sau barbatul de tranzitie cum ii spun eu poate devenii si ceva mai mult de atat daca ar fi putin istet, cu studii si frumushel cum sustii tu… dar este si mult mai comod pt ei, iar barbatilor le place in general ca femeile sa profite de ei. Parerea mea
[Reply]
Noiembrie 15th, 2007 la 19:16
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:48
Blizzardus: astept parerile tale, completarile…si poate noi tipuri de paravane…desi nici eu nu am terminat inca.
[Reply]
Decembrie 23rd, 2009 la 13:48
Bine te-am egasit Cristi…Bucuros sa te primesc pe la mine
Da, am revenit dupa cum am promis intr-un post anterior. O data cu ziua mea, am decis sa fac cateva schimbari, sa le spunem radicale, nu majore, in viata. Totusi tema blog-ului va ramane aceeasi.
Nu voi comenta aici mai mult despre cele spuse de tine, caci o voi face in urmatoarea scriere.
[Reply]